مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم اتوماسیون اداری (فصل دوم)
مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم اتوماسیون اداری (فصل دوم) مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم اتوماسیون اداری (فصل دوم)دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم اتوماسیون اداری (فصل دوم) مبانینظریوپیشینهپژوهشسیستماتوماسیوناداری(فصلدوم)مبانینظ-------
مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم اتوماسیون اداری (فصل دوم)
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 56
حجم فایل: 0
قیمت: 69300 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 56 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
2-3-1. تاریخچه ......................................................................................................... 28
2-3-2. اتوماسیون اداری :یافتن تعریفی مشخص ...........................................................29
2-3-3. اتوماسیون اداری (خودکاری اداری) ...................................................................... 30
2-3-4. گردش مکاتبات اداری............................................................................... 31
2-3-5. معایب و مشکلات نظام اداری غیر مکانیزه(مکاتبات اداری) .......................................... 32
2-3-6. دلایل استفاده از سیستم های اتوماسیون اداری .................................................... 33
2-3-7. دلایل عدم استفاده از سیستم های اتوماسیون اداری ........................................................ 33
2-3-8. مزایای استفاده از اتوماسیون اداری ..............................................................................33
2-3-8-1. با توجه به وجه مالی و جریان نقدینگی .......................................................................... 33
2-3-8-1-1. مزایای مستقیم ......................................................................................................34
2-3-8-1-2. مزایای غیر مستقیم ..............................................................34
2-3-8-2. در مقایسه با مشکلات گردش کار دستی .........................................................34
2-3-9. مشکلات استفاده از اتوماسیون اداری................................................................... 36
2-3-10. استفاده کنندگان از سیستم اتوماسیون.......................................................... 37
2-3-10-1. مدیران .............................................................................................................37
2-3-10-2. کارمندان................................................................................................. 37
2-3-10-3. مشتریان ................................................................................................................... 37
2-3-10-4. کارمندان بایگانی و دبیرخانه................................................................................... 37
2-3-10-5. بشریت ..............................................................................................38
2-3-11. ارگونومی در مکانیزاسیون اداری: .................................................................................. 38
2-3-12. چالش های اتوماسیون اداری..................................................................... 38
2-3-13. تکنولوژی لازم برای مکانیزه کردن امور دفتری........................................... 39
2-3-13-1. واژه پردازها......................................................................................... 40
2-3-13-2. نشر رومیزی ........................................................................................................... 41
2-3-13-3. کشو های بایگانی الکترونیکی............................................................. 41
2-3-13-4. پست الکترونیکی ............................................................................................ 41
3-3-13-5. پست صوتی ....................................................................................... 42